onsdag 17 november 2010

Whoops, I did it again

Jag vet inte riktigt hur det gick till. Plötsligt sitter jag och kokar ihop en ny skrivarkurs (en kortkurs, dock), och raggar upp folk till arbetsgrupper, snokar fram lärare och samarbetspartners och vips har jag lovat göra ansökningar och budgeter.

Det är inte mitt fel. Det gick liksom av bara farten. Men det är så roligt att koka ihop nya saker med nya människor. I detta fall nygamla saker med nygamla människor. Det är ännu roligare.

För visst ska det finnas skrivarkurser av olika fason i Österbotten också? Visst?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Söker febrilt "gilla"knappen......A-M

Lisen sa...

Det gör jag också när jag läser bloggar ibland, det skulle vara behändigt för själv är jag ganska lat med att kommentera...

Basse sa...

Kan du kombinera det med talterapi på nåt vis?

Lisen sa...

Int bihöövä vi na toki vi. He sku ni bihööv tidee i Sibbu eldä va ä ny hejtär. Böndre.